22 Nisan 2014 Salı

Sonsuz rüyalar

  Benim hayallerimden biridir uzay çekimi dalgalarında sörf yapmak.Yaptığınızı bir düşünün?
Bunu  yaparkende hayal gücümüz rehberimiz olacak.Ama oda yeterli olmayabilir! Çünkü doğanın geçerliliği akıl almaz derecede muhteşemdir.Bunu ben tıpkı kişilerin kendilerine bile ıspatlayamadığı kendi hayal dünyalarindaki düşüncelere benzetiyorum.Bu sonsuz serüven dediğim içimizde ki hayat basit kurallarla görmeyi,düşünmeyi mümkün kılabilir.Ve tabii herşeyi sorgulamakla...Bazı muhteşem güzellikleri görebilmek için kendinden uzaklaşacaksın.Zaman dediğimizde de yerimizi en başta görebiliriz.
  Yaşam hakkında ne biliyoruz? Belkide sadece bir tanesini biliyoruz,o da dünyada ki.Bir de başıboş içimizdeki düşünceleri birazda...



Tıpkı bu fotoğrafa bakıpda bulamadığımız gibi...
Büyümenin bir parçasıdır çok daha büyük birşeyin parçası olduğumuzu bilmek.Rüyamda yıldızlara sarılmış bir dünya vardı.Kollarımı açtığımda o sonsuzluğu hissedip kanat açıp uçtum.Ve eminim ki bu rüyalarda tek değilim.Hepimizde az da olsa kendimize dahi söyleyemediğimiz ve bilemediğimiz düşüncelerimiz,hislerimiz saklı.Başka dünyamda güneş açıyor ya da dünyalarımızda..

.         

              Ve şimdi İyi geceler dünya! Bakıyorum hep penceremden...      

                                            (mihrabilir)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder